標籤

5.0 (1) 叉電 (1) 工具 (1) 手機 (4) 充盲 (1) 充電 (1) 充電線 (1) 去世 (1) 台灣 (1) 失明 (1) 打機 (1) 安桌 (2) 自律 (1) 宏達 (1) 快速 (1) 技術 (1) 更新 (2) 男兒口大食四方 (4) 系統 (1) 兒少 (1) 兒童 (1) 委託 (1) 玩物不喪智 (6) 非牟利 (1) 科技 (2) 美國 (1) 面書 (1) 家長 (1) 旅行出國 (13) 時間 (1) 祝賀 (1) 祝福 (1) 配對 (1) 帳戶 (1) 視障 (1) 視障人士 (1) 設定 (1) 都是閒情 (3) 喇叭 (1) 揮春 (1) 智能手機 (1) 智能裝置 (1) 智能解鎖 (1) 棒棒糖 (1) 無線 (1) 童年 (1) 開箱 (2) 感應 (1) 新年 (1) 新聞 (2) 新聞分享 (1) 試用報告 (3) 試玩會 (1) 農曆 (1) 農曆新年 (1) 過身 (1) 電子 (2) 電子產品 (1) 監護 (1) 輔助 (1) 數碼 (1) 數碼產品 (23) 潮流 (1) 幫助 (1) 應用程式 (1) 瞼書 (1) 藍芽 (1) Android (1) ANDROID5.0 (1) APP (2) Apple (1) BE MY EYES (1) cny (1) CONTACT (2) Facebook (1) Fitbit (1) Google (2) HTC (1) HTC Sense (1) I ♥ HK (21) INSEN (1) IOS (1) iPad (1) iPhone (1) LEGACY (1) Legacy Contact (1) Lollipop (1) M8 (1) memorialized (1) NFA (1) NFC (1) Online shopping (2) Oregon (1) scientific (1) SENSE (1) Smart Lock (1) SOCIAL MEDIA (1) speaker (1) USB (1) wireless speaker (1) YAHOO (2)

2013年7月21日 星期日

真人密室逃脫加偵探遊戲 - Mr Escape 之偵探社

MR ESCAPE 真係好強勁,

擴散速度好比細菌般漫延,

上次試玩旺角新店只不過係6月既事,

想重溫既朋友可以按下面超連結HYPERLINK

二次體驗真人密室逃脫遊戲 - Mr Escape

宜家7月佢地又有新搞作,開辦左另一間新分支- MR ESCAPE 之偵探社

玩法就係運用本身MR ESCAPE既逃脫元素,再加上扮演神探角色,分析案件,

務求係逃脫既45分鐘入面,迫使大家用盡每一分每一秒,

因為除左要搵逃出既辦法外,搵出兇手先係至棘手既難題!

今之有幸再度獲得公關部既邀請試玩,

試玩之前信心十足,因為我都叫有2次經驗 (雖然係逃出失敗既經驗),

加上我係一個電視精,TVB 果D 劇我日日都用黎送飯,

心諗法證先鋒,律政新人王同怒火街頭既案件應該為我邏輯思維打下左一定既基礎,

今次應該可以成功逃出喇掛~

先介紹下Mr Escape 之偵探社既4個主題遊戲先:


A) 音魂不散



(轉自官網)

今次的受害者乃是一名著名唱片監制,屍體被發現於其錄音室內。

這名DJ慣性於零晨錄音,早上的錄音室則裊無人煙。而進出這個錄音室大多數是女性,特別是一些著名的女明星。當唱片監制死後,現場被封鎖,但仍有很多女明星於晚上時份在錄音室附近徘徊。似想要拿回某些東西……


你為了掩人耳目故於零晨時份潛入案發現場,解開一切謎團,找出兇器,指證一直潛伏於我們身邊的變態殺人兇手……


難度: (5最高)


B) 反轉照相館




(轉自官網)

最近一宗兇殺案發生在一間名不經傳的影樓裡面,死者是一名職業的攝影師,是被槍殺的,並手執勞斯萊斯的資料。

各種證據令你相信兇手是一名連環殺手,並與多宗兇殺案有關連。


無獨有偶,你發現多宗兇案的死者都是藝術工作者,真相似乎耐人尋味,身為專業偵探的你有能力解開一切謎團嗎? 或是只能坐以待斃……


難度: (5最高)


B) 畫室殺人事件


(轉自官網)

今天早晨,一名畫家被晨運客發現伏屍河畔。從種種蛛絲馬跡看來,畫家的情婦最有嫌疑。奈何,警方手頭上未有充分的證據,而情婦亦拒
絕讓警方進入她的私人畫 室搜證。為求真相,身為專業偵探的你,決定在情婦外出跑步的45分鐘,潛入她的畫室,搜集證據。真相耐人尋味,到底,你能否找出關鍵的證據,指證這個冷血無情的女人呢?
身為專業偵探的你有能力解開一切謎團嗎? 或是只能坐以待斃, 看著無辜的受害者繼續被變態殺手殘殺……

難度: (5最高)


B) 奪命黑天鵝


(轉自官網)

城中首富的女兒酷愛跳舞,經常在私人的排舞室練舞至深夜。但,這位千金小姐已多天沒回家,更失去聯絡。

首富忍不住前往排舞室,竟發現女兒已死,牆上更留下「請你幫我報仇」的字句。首富怒不可遏,不欲報警生擒兇手,決定聘請新加入偵探社的你們,幫他找出兇手,替心愛的女兒報仇。

作為專業偵探的你,決要找出跳舞女主角的死因,並協助警方找到消失的兇器……

難度: (5最高)

咁究竟我之前2次既逃出經驗可唔可以幫到我成功逃出呢?!

就要由我入去既第一刻講起:



Mr Escape 之偵探社位置係荃灣南豐中心,我港島人唔熟荃灣,可能南豐中心高層數係商業大廈,
所以偵探社門面比起旺角果2間店光猛同光鮮



3/7日開幕,都叫搶先試玩喇


宜家新店優惠價只需$98 ,原價$128 KA



大堂接待處,神探咖俐略既黑版加埋福爾摩斯既背景,呢一刻,我有預感入面D難題應該唔係凡人可以解決



啤,開張左2個星期就有咁多人玩過,咩事AR


入去之前放低所以武器先 (不過我偷運左個手提電話入去)



經過呢個黑幕就係3間密室喇



今次玩既係奪命黑天鵝,因為見係話有驚嚇成份,想睇下有幾驚嚇
由於今次好多地方都係破案關鍵,所以職員安排唔到好似上次咁影下房間入面既裝置比大家參觀下,
淨係可以影下呢對染血既芭蕾舞鞋


入到去,嘩,又係成間房黑媽媽,點解次次玩親既都係冇光既,

今次都係得我同女朋友2個人入去挑戰 (間房最多可以安排6個人一齊合作解謎),

有左上2次既經驗,今次既過程都叫好順利,謎題一個解完又一個,

門鎖解開又一個,以為可以順利逃出之際,

我地比一個難題阻住左,由於我係一個運動人,我女朋友係一個食神,

而我倆就偏偏唔係音樂人,對音樂係零知識既關係,

被一個難題完完全全影響左個進度,就係咁,我地又逃出失敗了


我相信如果對音樂有D常識既話,今次應該會逃出成功



走果時,職員問我地冇電筒咩?! 我諗應該係佢地比漏左我地,

入面冇電筒係冇可能睇到D密碼鎖既數字KA,好在我偷運左部NOTE 2入去,

如果唔係都唔知點玩


2個逃出失敗既小學雞,雖然失敗,但今次得我地2個都好順利,冇上2次咁一頭霧水,

證明經驗真係累積出黎,今次只差好少就可以成功解謎,令我更更加相信,

我下次玩的話,一一一一一
一定可以逃出成功

想玩既朋友,記得先上佢地官網作網上預約,唔係好快爆KA


Mr Escape 之偵探社
地址: 荃灣南豐中心191912

時間:
星期一至星期五 - 中午十二時正至凌晨一時

 
         星期六至星期日 - 早上十時正至凌晨一時

電話: 2324 -1628


Mr Escape 之偵探社官網




我終於開左個FACEBOOK PAGE,平時都會睇下我既朋友不妨LIKE 一下,

果邊既更新會快D 同密D KA,多多支持~



沒有留言:

張貼留言

您或許對這些文章有興趣:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...