標籤

5.0 (1) 叉電 (1) 工具 (1) 手機 (4) 充盲 (1) 充電 (1) 充電線 (1) 去世 (1) 台灣 (1) 失明 (1) 打機 (1) 安桌 (2) 自律 (1) 宏達 (1) 快速 (1) 技術 (1) 更新 (2) 男兒口大食四方 (4) 系統 (1) 兒少 (1) 兒童 (1) 委託 (1) 玩物不喪智 (6) 非牟利 (1) 科技 (2) 美國 (1) 面書 (1) 家長 (1) 旅行出國 (13) 時間 (1) 祝賀 (1) 祝福 (1) 配對 (1) 帳戶 (1) 視障 (1) 視障人士 (1) 設定 (1) 都是閒情 (3) 喇叭 (1) 揮春 (1) 智能手機 (1) 智能裝置 (1) 智能解鎖 (1) 棒棒糖 (1) 無線 (1) 童年 (1) 開箱 (2) 感應 (1) 新年 (1) 新聞 (2) 新聞分享 (1) 試用報告 (3) 試玩會 (1) 農曆 (1) 農曆新年 (1) 過身 (1) 電子 (2) 電子產品 (1) 監護 (1) 輔助 (1) 數碼 (1) 數碼產品 (23) 潮流 (1) 幫助 (1) 應用程式 (1) 瞼書 (1) 藍芽 (1) Android (1) ANDROID5.0 (1) APP (2) Apple (1) BE MY EYES (1) cny (1) CONTACT (2) Facebook (1) Fitbit (1) Google (2) HTC (1) HTC Sense (1) I ♥ HK (21) INSEN (1) IOS (1) iPad (1) iPhone (1) LEGACY (1) Legacy Contact (1) Lollipop (1) M8 (1) memorialized (1) NFA (1) NFC (1) Online shopping (2) Oregon (1) scientific (1) SENSE (1) Smart Lock (1) SOCIAL MEDIA (1) speaker (1) USB (1) wireless speaker (1) YAHOO (2)

2014年3月15日 星期六

論盡星加玻航空公司 Singapore Airlines


去旅行,如果唔係揀廉航的話,香港人首選一定係國泰航空Cathay Pacific,而星加玻航空Singapore Airlines唔係次選都會係三甲,但今次飛往巴塞隆納Barcelona MWC工幹既經驗,個人對星航既感覺就好壞參半。

先講去程,坐星航由香港飛巴塞,就要由星加玻機場轉機。由於航班延誤,飛抵星加玻機場後,距離另一班航機起飛既時間只相差5分鐘。一落機,星航工作人員就安排機場高爾夫球車,接載DY奔馳十幾廿個閘口後進行安檢後,然後飛奔上機。雖然人就安然上機,但行李就轉唔切,所以上機後第一件事,就要決定到底要人到巴塞行李唔到,定係攬住行李係星加玻滯留。由於已經DELAY了不少,空中小姐慷慨地叫我於1分鐘內作決定,咁既然於巴塞既酒店同行程都訂好了,就緊係照樣出發啦,留係星加玻有金執麼?!


飛行過程中,與聯合航空United Airlines比較,星航的座位較為寬闊,起碼都唔會"頂腳" ,而且空中服務員服務態度良好,零食小吃供應都充足,而且每個座位都有獨立顯示螢幕,對坐長途機的乘客黎講無一不重要。

抵達巴塞隆納機場,就走去claim 保償,星航當地既行李保償外判左比一家叫Swiss 既公司處理,工作人員了解後,得悉行李要2天後才飛抵巴塞,同行重有我老細,而Swiss出既第一口保償係Euro60 兩個人,我地即時傻眼,據理力爭下才爭取到每人安排Euro60 既保償。但到底Euro60足唔足夠呢? 好明顯係歐洲係完全唔足夠的,既然果Euro60係用黎保償行李既延誤,我地就以於歐洲買衣服既消費作定奪 - 於一般時裝店,一件衛衣Euro25,一條褲Euro30,一件底衫Euro10,一條內褲Euro10,一計數就知唔夠洗。行事緊慎的我,緊係SEND EMAIL 比星航查詢可唔可以補水啦,但果邊就冇回覆。雖然有買旅遊保險,但CLAIM過保險既人都知道,保險公司擅長打持久戰,等得佢地批都冇一年都有半載。最後,由於係當地人生路不熟,搵唔到地方買內衣褲,結果做左電波少年,一套內衣褲著左3日。

以上經驗,已令本人對星航既感覺打左個折扣,咁回程又會係點呢。

回程時,一坐下便發現座位的顯示螢幕壞左,不能運作,待飛機起飛及安頓之後,就告知空中小姐,空中小姐回應可能系統有問題,要重新設定,需時約10分鐘。10分鐘過後,空姐再過來查詢,螢幕依然未能運作,她便著回去再檢查一下,上述不停重複又重複,如是者,飛機便飛行了2個小時。過後,有另外一位空中小姐過來跟進事情的進度,她得悉螢幕問題亦仍未解決,便建議我到後排吉位就坐。DY執拾好個人物品後便懷著希望既心情向新座位進發,到達後發現空中小姐安排的座位上有個手袋,相信是中排三連座的外籍女士所擁有,DY就誠懇地解釋轉位的原因,希望她能配合,但外籍女士稱她一定要橫卧就寢,不然便沒法入眠,我回應她說是空中小姐安排的,她不作回應便閉目作息,我當時真係企左係度。失望的我唯有懷著失落回到原先的座位,空姐見狀就上前詢問,我亦如實相告。及後,空中小姐謂已經與另一位乘客溝通,有位與女伴乘坐WINDOW SEAT的好心乘客並不介意多一位座上客,稱今次我不會再吃羹。就係咁,DY再次拿起個人物品,再次滿懷希望向新座位進發,到達發現好心乘客是位傳統美國人(沒有種族歧視),DY盡管坐下,身材頗為龐大的他好明顯已盡量遷就我,但無論如果他的手臂始終都會塞進我的座位上,DY雖然身材偏廋,但由於自小醉心運動,肩膀還是比較寬闊,加上我倆身高應該都有180CM上下,雙腿的擺放,我諗蘇文峰都度唔掂。但眼見旁邊是位好心人,冇理由一坐低係轉位令佢難堪(個人幻想已而),所以當空姐再三查詢是否滿意時,我沒有再要求換位,只冷冷地說聲OK,但心底裡卻是十分想轉座位的,因為空間實在太擠迫,不單我一個難受,我相信好心人亦是。可能就是那個冷冷的OK,空中小姐竟然知道我的心意,轉頭說有另一個座位空了,旁邊也是吉的,問我是否想再次調位,我怕蘇州過後冇艇搭,立刻對呢個突如奇來的窩心建議示好。雖然新座位個EARPHONE位置失靈,雖然我的手提行李要放在新座位前十幾行,但我已經倦了再轉位置,也不想再麻煩空中服務員了,我選擇了於飛機上更新博文及休養生息。

說真的,是次行程經驗不太滿意,因為個行李於回程時甚至被掟爛埋,又要CLAIM,真係麻煩。不過,當果位空中小姐留意到我心底願望果一刻,善忘既我就抺晒所有唔開心既經歷,重覺得星航服務係優秀的,只係硬件上還有進步既空間,所以,下次有機會都會比多次機會星航 XP (所以話,做服務業既真係一個動作可以改變一切)

6 則留言:

  1. 好多機構都係,但求搞掂自己嗰部份就算,好多問題可以一路由得佢,啲所謂管理層淨係識諗點樣做靚盤數.

    回覆刪除
  2. 我去巴塞係坐阿聯酋,不過轉機要等幾粒鐘。星航服務其實都唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我OK轉機,可以睇下有咩記念品買,不過講真,星航service 係ok既

      刪除
  3. 坐長途機, 真係好講運氣! 星航服務算OK啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊9月會再飛美國,可能都要為錢低頭坐UA T.T

      刪除

您或許對這些文章有興趣:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...